De eerste reisdagen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Cock en Jose - WaarBenJij.nu De eerste reisdagen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Cock en Jose - WaarBenJij.nu

De eerste reisdagen

Door: Cock en Jose

Blijf op de hoogte en volg Cock en Jose

01 Juni 2019 | Nederland, Utrecht

Hallo volgers,
Tijd voor een kort verslagje. Niet veel te melden want we hebben eigenlijk alleen maar gereisd. We zijn vandaag, zaterdag, gearriveerd op Santa Cruz, Galapagos. Het is hier 8 uur vroeger dan bij jullie dus we zijn nog een beetje uit ons ritme. Eigenlijk drie dagen in twee gedaan.
De reis vanuit Amsterdam naar Guayaqiul, met tussenstop in Quito is prima verlopen, keurig op tijd. In Guayaquil alleen nog pizza gegeten en lekker geslapen. Vanochtend doorgevlogen naar Baltra Iland. Hier is het vliegveld van Santa Cruz gelegen. Een transfer van ruim een uur met bus, boottochtje en auto bracht ons in Puerto Ayora. Van hier vertrekken we zondagochtend voor een vijfdaagse cruise langs een paar eilanden en gaan we genieten van de bijzondere flora en fauna van de Galapagos. Daarover later meer. Tot dan

• 02 Juni 2019 - 00:11

Geert Boeder:

Hi Utrechtse Globetrotters,
    Zo dicht bij, en dan toch nog zo ver weg... Sprak hij poëtisch.
    Maaruh, was dit stukje tekst nu zo de moeite waard, dat je het 3 keer moest versturen? ;-)
    Goede reis en veel plezier.
    Greetz & Cheerz, Geert.

• 02 Juni 2019 - 07:18

Anne-Marie Konincks.:

Lieve luitjes,

Wat bijzonder toch dat jullie die mooie reizen maken!
    Geniet er van!

Liefs,
    Anne-Marie.

• 02 Juni 2019 - 07:33

Evert-Jan :

Mooi dat het begin goed is gegaan. Nu begint het grote avontuur. Geniet van de mooie ervaringen.