Op weg - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Cock en Jose - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Cock en Jose - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Cock en José

Blijf op de hoogte en volg Cock en Jose

09 November 2013 | Nederland, Zeist

Beste allemaal, Morgen, 10 november vertrekken we voor onze reis naar en door Argentinië, die begint met een vlucht van 15 uur non-stop naar Buenos Aires. Via deze site kunnen jullie met ons meereizen. Zo nu en dan maken we een reisverslag van onze belevenissen.

• 09 November 2013 - 17:27

Thea:

Hoi Cock en José,

Ik wil jullie een hele goede reis wensen, geniet van de schoonheid van dit land.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen.
    Groetjes van Thea

• 09 November 2013 - 18:24

Dia:

Beste Mensen,

Heel....maar dan ook echt HEEEEEL veel plezier. Goeie reis en geniet van iedere minuut.
    Ben net als Thea (en waarschijnlijk vele anderen) onwijs benieuwd naar alle verhalen en avonturen.

Geniet er van !

Doeg

Dia

• 09 November 2013 - 19:15

Jacqueline (W):

have fun, leuk dat ik mag meegenieten!!

• 09 November 2013 - 20:59

Leny:

Alles gepakt??? Klaar voor de start???
    Heel veel plezier, doe voorzichtig en mooie foto's en filmpje maken, kunnen we daar weer van genieten.

Groetjes Leny

• 09 November 2013 - 21:27

Marion Verhoef:

Goeie reis en fijne vakantie. Leuk dat ik op deze manier met jullie mag mee reizen.

• 09 November 2013 - 22:06

Boelens:

Hi Cock en José,
    Zo, ik zie dat jullie alweer (!) een forse diepte investering in jezelf hebt gedaan. Volgens mij kun je je geld niet beter besteden. Ik zie op het kaartje ook El Calafate, met de Perito Moreno Gletsjer staan. Ik hoop dat dat ook een reisdoel van jullie is, want ik vind dat een absoluut hoogtepunt in de wereld. Zo indrukwekkend ! Vlak daarbij ligt het 'Torres del Paine' Nationaal Park in Chili. Als de kans en de tijd daar is, ook zeker een aanrader.
    Veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen.
    Greetz,
    Geert.

• 10 November 2013 - 08:47

Simon:

Veel plezier en ik hoor meer van jullie groetjes van joke en simon.
    En geniet van jullie vakantie.

• 10 November 2013 - 09:08

Jacqueline D :

Hele goeiereis en veel plezier,die vrouw met die hoed op 3 stoelen achter jullie........dat ben ik haha.Was het maar waar kijk uit naar jullie berichtjes van deze mooie reis.x

• 10 November 2013 - 11:00

Jacques:

Fijne vakantie en een hele goede reis toegewenst.
    We gaan jullie volgen. Gr Anneke en Jacques

• 10 November 2013 - 12:32

Paul:

Hoi zussie en zwager,
    Vakantiestress zeker gisteren(zaterdag) Terwijl jullie nu net 45 min in de lucht zijn test ik je e-reader.
    werkt gewoon en alle boeken staan er nog op. Gelukkig heb je een vervanging mee zodat je voor het slapen gaan wat kan lezen.
    Nogmaals veel plezier.
    Paul en Ineke

• 10 November 2013 - 13:13

Kees En Joke:

Heel veel plezier. Geniet van alles!!
    x kees en Joke

• 10 November 2013 - 14:15

Els:

Lieve luitjes,
    Wat leuk dat we weer mee kunnen genieten, weliswaar op afstand, maar toch ook weer van dichtbij! Nogmaals een super vakantie gewenst, geniet er samen! xxx

• 10 November 2013 - 19:31

Karin Dijkers:

Hoi Cock en Jose,

Geniet ervan! leuk dat ik ondertussen mee mag lezen. Niet teveel vertellen hoor, anders valt er niets meer te bespreken!

groetjes,
    Karin Dijkers

• 10 November 2013 - 19:33

Wilma:

Hoi Cock en José,

Een hele fijne vakantie en veel plezier.

Groetjes Wilma

• 10 November 2013 - 20:17

Marieke:

Zo, de kop is eraf - jullie zijn inmiddels begonnen aan jullie prachtige trip!
    Geniet ervan met volle teugen en laat ons lekker meegenieten :)

Ik zie uit naar jullie eerste verslag!
    Marieke

• 10 November 2013 - 22:42

Lieropjes:

Hoi Cock en José,

Fijne vakantie en heel veel plezier in Argentinië.

Groetjes,
    Jan, Hanneke, Joris, Koen

• 11 November 2013 - 06:13

Ron Van Leeuwen:

Hoi Cock en Jose

Maak er een fijne reis van. Cock dit houd in dat je vandaag niet bij de koffie kan wezen?

Gr, Ronald

• 11 November 2013 - 08:55

Peter:

Geniet !!

• 11 November 2013 - 08:57

Irene:

Leuk om jullie reis te volgen. Ben heel benieuwd. Veel plezier!

• 11 November 2013 - 09:59

José (collega José ;-):

Goede reis en fijne vakantie!!

• 11 November 2013 - 12:11

Evert-Jan:

Jullie kiezen toch altijd weer interessante landen uit. Heel veel plezier daar en als je Messi tegenkomt moet je even om zijn handtekening vragen.

• 11 November 2013 - 12:14

Henk En Joyce:

Hoi Cock en Jose, heel veel plezier met jullie reis, wij zitten nu in Sunsine Coast en zijn ook te volgen op hagedoornaustralie.waarbenjij.nu groeten Henk en Joyce